Viimased blogi sissekanded

Kanal : Rainita kalablogi

11.10.2018

AÜ on jĂ”ud

Hommikul pidime plaani jĂ€rgi kĂŒll natuke varem jalad alla saama aga eilne streik kestis hilisĂ”htuni. Ning hommikul lĂ€ksimegi vaatama ,mis meie nĂ”udmistest on saanud. Tegime pikema matka. Anti vana bursui, naudib sĂ”idu ajal privileege ja taob vint. ee-s kaarte. #04:47 11.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

10.10.2018

Streik

Eile moodustatud ametiĂŒhing asus tĂ€na kohe tööle ,et kaitsta oma liikmeid siin vohava ebaĂ”igluse, kihistumise , rĂ”humise ja jumal teab mille eest veel. Helsingi Kalev vĂ”ib - olla teab , tema on paadunud AÜ liige. #04:42 10.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

09.10.2018

Taas mitteilm

Meie jĂ€lgimissĂŒsteem sai erinevatelt ilmaveebidelt nii palju "ole kodus" teavet, et jĂ€imegi tĂ€na onni. Magasime mĂ”nuga nii kaua ,kuni leppisime veele mitteminekus. Ja selle asemel ,et edasi tukkuda oli uni klishee kohaselt "nagu pĂŒhitud". Siplesime veel mĂ”nda aega voodis. #07:39 09.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

08.10.2018

Paus

Ilm oli vÀga kole , kallas ja seda toetas tormituul. Seega onnist enne nina vÀlja ei pistnud, kui asi natuke paranes, ka enesetundele andsime peale eilset korralikku purakat aega taastuda. #13:59 08.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Kaks korda jÔel

TĂ€na lĂ€ksime liikvele hiljem tĂ€nu spordisaatele varahommikul. JĂ”udsime merele - seal paate niipalju ,et kĂ”ik stampkohad ja aktiivsed pĂŒĂŒgiviisid olid kaetud. #08:45 08.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

07.10.2018

Kohavaba pÀev taas

Grammi vĂ”rra isegi parem meie senisest keskmisest. Anti kohad olid nagunii anomaalia. Saime hommikupoolkul jigitades toksukesi, kala loomulikult mitte. Siis pĂŒhendusime jerkimisele ja peab ĂŒtlema ,et lĂ€ks paremini eelnevatest sarnastest sessioonidest. Mina vĂ”tsin Ă€ra ĂŒhe kolmeka ja kaheka. #06:48 07.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

05.10.2018

Ahelreaktsioon

Eilne Kohasensei kÀrakaga laiamine oli nakkav ning viis lÔppkokkuvÔttes tumedate jookide niiöelda kuritarvitamiseni. Siit ei ole ju keeruline jÔuda jÀrelduseni ,et hommikul me kÔige vÀrskemad vÀlja ei nÀinud. Ja seisundi stabiliseerumiseni me isegi ei mÔelnud tripist koskede alla. #09:52 05.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

03.10.2018

Anti tume pool

Paistab ,et peame kogu programmi ikka ja alati ja uuesti iga sĂŒgis lĂ€bi tegema. Enne midagi ei muutu. Ei loe siin kuupĂ€evad , ega aastaajad. NĂ€dal kaladeta paastu on igal juhul. Ja ,kui Ă”nnistab siis enne jÀÀ tulekut tuleval nĂ€dalal saame ikka silmad pĂ€he kohadega. #19:46 03.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

PĂŒksinööp ja kĂ”rbenud omlett

Olen pidanud taluma lisaks Antile veel teatud ebamugavusi. Üks nendest oli pĂŒksinööbi kaotus. Olin valmis juba Anti jopelt uut nööpi virutama, kui pĂ€ikesekiir aknast sirutus pĂ”randal asuva originaalnööbi asukohale. Looduse mĂ€rk. Teine looduse mĂ€rk oli hommikune omlett ,mis lĂ€ks rebastele. #05:57 03.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

02.10.2018

Zen ja lÔhe

Anti kukkus peale calvadost Ă€ra unedemaale, mina vaatasin sĂ”rmuste isanda triloogia II osa lĂ”puni Ă€ra. Panustasime korralikult ilmamuutmisse ning tulemus hommikul oli rabav. Ärkamise ajal 6. 47 tĂ€iesti tuuletu. PĂ€ike oli tĂ”usnud ning veele kerkis udu. Kemmergustki avanes lummav vaade. #05:29 02.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

30.09.2018

Sibulat haki prillidega

Olen tagasi ja mitte ĂŒksi nagu nĂ€dalapĂ€evad tagasi. VĂ€ike reklaamipaus ka:Vabandan kvaliteedi pĂ€rast aga mingi halo vĂ”i aura segas. Muidu oli hea reklaam. SĂ”it sujus, teel oli kĂŒll vihmane aga siis tegime spordibaaris peatuse :ja vaatasime Ă€ra sotshi etapi. #19:24 30.09.2018 kanalilt Rainita kalablogi

28.09.2018

TeisipÀev

Ilmarindel on suuremate muutusteta. TĂ€na oli tegelikult enne linna vĂ”imalik isegi kohati jigitada. Peamised pĂŒĂŒtavad olid siiski haug ja ahven. Koha ennast jĂ€tkuvalt kĂ€tte ei andnud. #11:09 28.09.2018 kanalilt Rainita kalablogi

26.09.2018

TuulisevÔitu

JÀtkuvalt tuuline. TÀna oli vÔimalik trollida vastuvoolu ilma mootorita. Ja ,et trollingukiirus liiga suur ei oleks oli hea hoida sees ka ankur. Mootorit oli vaja ainult kursi korrigeerimiseks , et kaldasse ei uhaks. Selline tuul siis. Ilm oli jigitamiseks kehvapoolne. #18:51 26.09.2018 kanalilt Rainita kalablogi

25.09.2018

Kalev , Mehis ja tugev tuul.

Meie iseloomud ĂŒhte paati Ă€ra ei mahu. Seega veele lĂ€ksime kumbki oma paadiga. Kalev oli ammu jĂ”el, kui mina ĂŒkskord liikuma sain. PĂ”hjus Tema puhul mĂ”istetav - ĂŒhe pĂ€eva vĂ”iks kalal ka olla. Õhtul lahkub, sest homme peab tööl olema. #11:57 25.09.2018 kanalilt Rainita kalablogi

24.09.2018

TÔsine tööpÀev

LaupĂ€ev algas vĂ€gagi toimekalt. Enne ,kui mina korralikult jalad alla sain olid Ormi ja Andrus pesuruumi vana pĂ”randa enamjaolt eemaldanud. Ega see vĂ€ga keeruline ei olnud ,sest tegu olid omajagu pehme pĂ”randaga. Murekohaks oli kĂŒsimus - mille pagana kĂŒlge uus pĂ”rand kinnitada. #08:23 24.09.2018 kanalilt Rainita kalablogi

23.09.2018

Positiivsus eelkÔige

Alustame seekord hoiakust. KĂ”ik on vĂ€ga hĂ€sti, lausa suurepĂ€rane, sest hullemaks enam minna ei saa. KalapĂŒĂŒgi moodi tegevust ja sellega seonduvat sai viimati proovitud siinasamas Soome kalastusbaasis kevadel. Metsikult pikk paus. #07:21 23.09.2018 kanalilt Rainita kalablogi

05.06.2018

Eha

Eile varisesime varakult, loots 7 paiku , mina natuke hiljem. Ärkamine oli pĂ€ikesetĂ”usu jĂ€rel minul natuke peale nelja ja Antil palju peale nelja aga ikkagi enne viite. Paati saamiseni lĂ€ks muidugi veel aega. Üks pĂ”hjustest oli nĂ€iteks orav. See ei ole nii varase vĂ€ljutamisega harjunud. #12:25 05.06.2018 kanalilt Rainita kalablogi

24.05.2018

Langetame pea

Kuigi esemetele omistatud tundeid ei peeta heaks tooniks siis tĂ€na pean siiski sĂŒgava ja siira kahetsusega teatama, et minu kallis ja truu kaaslane pildimasin powershot D20 jĂ€i tĂ€na vetevoogudesse. Tegin just pilti ca 3+ kg limast parda taga ,mis oli kinni nii minu ,kui Anti jergiga. #01:58 24.05.2018 kanalilt Rainita kalablogi

22.05.2018

Taas kahekesi

Andrus, Peedu, Priit ja Angel raputasid pesuri pritsitud soomused maha ning suundusid koduteele tÀna. Eile oli selline lahkumisÔhtu moodi istumine ,kus mina vÀga ei osalenud aga kangemad lÔpetasid sauna ja arutamise enne 2-te midagi. #18:58 22.05.2018 kanalilt Rainita kalablogi

21.05.2018

Natuke juhtus juba

Olime natukene hilisemad ,kui eile. Mitte kĂŒll mĂ€rgatavalt, nii pool tunnikest. JĂ€tsime hommikused ankrupaigad Ă€ra ja lasime ĂŒhe jutiga mere ÀÀrde. Meri ja jĂ”gi olid ettearvatult jigitatavad. Ja seda me siis ka kohe Ă€ra kasutasime. Esimesed heited tĂ”idki ĂŒsna toreda kala (2,03) mulle. #18:53 21.05.2018 kanalilt Rainita kalablogi