Viimased blogi sissekanded

Kanal : Rainita kalablogi

28.03.2019

Taas läbi

Viies päev oli muidugi ka aga palju sellest pajatada ei ole. Võib-olla seda ,Et Pärismaal lõi põhja alt ära ja Ta väga jää peal ei olnud. Lubatud päikesepaiste ja tuuletu ilma asemel, tuli pilves taevast lund ning ka tuul ei olnud kõige vaiksem. #18:30 28.03.2019 kanalilt Rainita kalablogi

27.03.2019

Nr 4

Täna oli taas varane ärkamine(6. 30). Jääle läksime siiski alles üheksa paiku. Öösel oli pakast teinudning ees ootasid tõenäoliselt jäätunud augud. Tegime täna teisipidi kava , Roza viis meid kaugeimasse sektorisse ning sealt hakkasime vaikselt platshaaval tagasi nihkuma. #07:11 27.03.2019 kanalilt Rainita kalablogi

26.03.2019

Nr 3

Eile varisesime küll ettenägelikult varakult aga see starti oluliselt varasemaks ei toonud. Oravatest tõstaks esile seekord riiuliorava ehk friikorava:Alustasime eileõhtuse kohaplatsiga - 0. Sealt risti järve keskele, kus Tom sai esimese kohavõtu ja mina ühe sininina. #05:54 26.03.2019 kanalilt Rainita kalablogi

25.03.2019

Nr 2

Oleme sisse elanud , hommikul oli äratus isegi midagi 8 paiku. Kiiret ei olnud, tegime oma toimetamised ära , minul oli isegi 2 oravat Toomase ühe vastu. See pani isegi lootma mingile edule täna. #07:24 25.03.2019 kanalilt Rainita kalablogi

23.03.2019

Ohohh

Ükspäev käisin maja taga ja tore oli tõdeda ,et paat ikka veekindel onVäga hästi peab, ka haagis on tasemel ega ole kollapseerunud. Aga edasi on läinud niimoodi ,et ilm, tahtmine, planeetide seis ja muud olud hakkasid sedamoodi omavahel klappima ,et sattusin üle väga pika aja kalavetele. #20:24 23.03.2019 kanalilt Rainita kalablogi

27.10.2018

Positiivsus eelkõige

Alustame seekord hoiakust. Kõik on väga hästi, lausa suurepärane, sest hullemaks enam minna ei saa. Kalapüügi moodi tegevust ja sellega seonduvat sai viimati proovitud siinsamas Soome kalastusbaasis kevadel. Metsikult pikk paus. #17:37 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Tõsine tööpäev

Laupäev algas vägagi toimekalt. Enne ,kui mina korralikult jalad alla sain olid Ormi ja Andrus pesuruumi vana põranda enamjaolt eemaldanud. Ega see väga keeruline ei olnud ,sest tegu olid omajagu pehme põrandaga. Murekohaks oli küsimus - mille pagana külge uus põrand kinnitada. #17:34 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Kalev , Mehis ja tugev tuul.

Meie iseloomud ühte paati ära ei mahu. Seega veele läksime kumbki oma paadiga. Kalev oli ammu jõel, kui mina ükskord liikuma sain. Põhjus Tema puhul mõistetav - ühe päeva võiks kalal ka olla. Õhtul lahkub, sest homme peab tööl olema. #17:32 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Tuulisevõitu

Jätkuvalt tuuline. Täna oli võimalik trollida vastuvoolu ilma mootorita. Ja ,et trollingukiirus liiga suur ei oleks oli hea hoida sees ka ankur. Mootorit oli vaja ainult kursi korrigeerimiseks , et kaldasse ei uhaks. Selline tuul siis. Ilm oli jigitamiseks kehvapoolne. #17:29 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Teisipäev

Ilmarindel on suuremate muutusteta. Täna oli tegelikult enne linna võimalik isegi kohati jigitada. Peamised püütavad olid siiski haug ja ahven. Koha ennast jätkuvalt kätte ei andnud. #17:28 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Sibulat haki prillidega

Olen tagasi ja mitte üksi nagu nädalapäevad tagasi. Väike reklaamipaus ka:Vabandan kvaliteedi pärast aga mingi halo või aura segas. Muidu oli hea reklaam. Sõit sujus, teel oli küll vihmane aga siis tegime spordibaaris peatuse :ja vaatasime ära sotshi etapi. #17:27 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Zen ja lõhe

Anti kukkus peale calvadost ära unedemaale, mina vaatasin sõrmuste isanda triloogia II osa lõpuni ära. Panustasime korralikult ilmamuutmisse ning tulemus hommikul oli rabav. Ärkamise ajal 6. 47 täiesti tuuletu. Päike oli tõusnud ning veele kerkis udu. Kemmergustki avanes lummav vaade. #17:25 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Püksinööp ja kõrbenud omlett

Olen pidanud taluma lisaks Antile veel teatud ebamugavusi. Üks nendest oli püksinööbi kaotus. Olin valmis juba Anti jopelt uut nööpi virutama, kui päikesekiir aknast sirutus põrandal asuva originaalnööbi asukohale. Looduse märk. Teine looduse märk oli hommikune omlett ,mis läks rebastele. #17:23 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Anti tume pool

Paistab ,et peame kogu programmi ikka ja alati ja uuesti iga sügis läbi tegema. Enne midagi ei muutu. Ei loe siin kuupäevad , ega aastaajad. Nädal kaladeta paastu on igal juhul. Ja ,kui õnnistab siis enne jää tulekut tuleval nädalal saame ikka silmad pähe kohadega. #17:21 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Ahelreaktsioon

Eilne Kohasensei kärakaga laiamine oli nakkav ning viis lõppkokkuvõttes tumedate jookide niiöelda kuritarvitamiseni. Siit ei ole ju keeruline jõuda järelduseni ,et hommikul me kõige värskemad välja ei näinud. Ja seisundi stabiliseerumiseni me isegi ei mõelnud tripist koskede alla. #17:18 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Paus

Ilm oli väga kole , kallas ja seda toetas tormituul. Seega onnist enne nina välja ei pistnud, kui asi natuke paranes, ka enesetundele andsime peale eilset korralikku purakat aega taastuda. #17:13 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Kohavaba päev taas

Grammi võrra isegi parem meie senisest keskmisest. Anti kohad olid ju nagunii anomaalia. Saime hommikupoolikul jigitades toksukesi, kala loomulikult mitte. Siis pühendusime jerkimisele ja peab ütlema ,et läks paremini eelnevatest sarnastest sessioonidest. Mina võtsin ära ühe kolmeka ja kaheka. #17:13 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Kaks korda jõel

Täna läksime liikvele hiljem tänu spordisaatele varahommikul. Jõudsime merele - seal paate niipalju ,et kõik stampkohad ja aktiivsed püügiviisid olid kaetud. #17:11 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Taas mitteilm

Meie jälgimissüsteem sai erinevatelt ilmaveebidelt nii palju "ole kodus" teavet, et jäimegi täna onni. Magasime mõnuga nii kaua ,kuni leppisime veele mitteminekus. Ja selle asemel ,et edasi tukkuda oli uni klishee kohaselt "nagu pühitud". Siplesime veel mõnda aega voodis. #17:10 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi

Streik

Eile moodustatud ametiühing asus täna kohe tööle ,et kaitsta oma liikmeid siin vohava ebaõigluse, kihistumise , rõhumise ja jumal teab mille eest veel. Helsingi Kalev võib - olla teab , tema on paadunud AÜ liige. #17:09 27.10.2018 kanalilt Rainita kalablogi