Viimased blogi sissekanded

Kanal : WE LOVE ENGLISH

 

31.01.2020

Year 4: "Comparatives" 2,3

Õpetajal on viimasel ajal olnud pisut kiire ja seetĂ”ttu siin kahe tunni postitus. Oleme mitu tundi tegelenud keeleteemaga "Comparison" (vĂ”rdlemine) ning harjutanud keskvĂ”rde moodustamist. #10:31 31.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

28.01.2020

Year 4: "Circus" 2,3

Oleme ikka tsirkuse lainel. Eelmistes tundides tutvusime klounide Bobo ja ButtonŽiga. Tunni algul kordasime kÔigepealt sÔnakaartidega sÔnu:SeejÀrel lugesime-tÔlkisime hindele lugemispala "Bobo and Button" ja teised Ôpilased tegid samal ajal kirjalikult vihikusse harjutust:Kloune on vÀga erinevaid. #13:28 28.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

Year 3: "Who is it?" 2

Eilses tunnis me oma toredaid jutukesi ette lugeda ei jÔudnud. Lugesime siis tÀna. Jutukesed olid meil kirjutatud nii, et looma nimetust ei nimetatud, nÔnda oli pÔnev Àra arvata, millisest loomast on juttu. SeejÀrel tegime töövihikust kordamisharjutusi ja kontrollisime oma töö tahvlilt Àra:. #11:24 28.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

Year 3: "Who is it?"

KĂ”igepealt kordasime keelereeglit "BE" (olema) ja tegime selle kohta harjutuse. Algul pusis igaĂŒks omaette, siis kontrollisime koos tahvlilt:NĂŒĂŒd kordasime keelereeglit "HAVE/HAS GOT" (omama) ja taaskord proovisime hakkama saada harjutusega töövihikus. #11:17 28.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

27.01.2020

Year 2: "Numbers 1-10"

TĂ€na asusime Ă”ppima uut osa - numbreid 1-10. KĂ”igepealt vaatasime videoid: SeejĂ€rel Ă”ppisime laulma uut laulu "Ten little numbers". Ühtlasi Ă”ppisime selgeks, et kui sĂ”na on mitmuses, siis lisame sĂ”na lĂ”ppu -S. NĂ€iteks: numbers, cats, dogs. #12:56 27.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

22.01.2020

Year 3: Who am I?"

Tundi alustasime lauluga "Head and shoulders": Kordasime sĂ”nad ĂŒle sĂ”nakaartidega ning tegime siis sĂ”nade töö. Seekord tegime töö nii, et lapsed pidid ise meelde tuletama ja kirjutama vĂ€hemalt 15 kehaosade nimetust. #09:11 22.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

21.01.2020

Year 3: "My body" 1

TĂ€na alustasime uue teemaga "My body" (kehaosad). KĂ”igepealt vaatasime lustakat videot "Body parts":NĂŒĂŒd oli meil juba sĂ”navarast veidi aimu. #11:29 21.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

Year 3: "My Body" 2

Tundi alustasime lauluga "Head and shoulders": Kordasime sĂ”nakaartidega eile Ă”pitud sĂ”navara "My Body":Õpetaja asetas sĂ”nakaardid tahvlile ja me mĂ€ngisime kahte sĂ”namĂ€ngu. Esimese sĂ”namĂ€ngu nimi on "What word is missing?" (Õpetaja vĂ”tab ĂŒkshaaval sĂ”nu Ă€ra nii, et lapsed ei nĂ€e. #11:10 21.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

20.01.2020

Year 4: "Circus" 1

TÀnases inglise keele tunnis veetsime aega "tsirkuses" ning tutvusime klounide ja nende toimetustega. KÔigepealt tutvusime tunnis vajamineva sÔnavaraga. Siis andis Ôpetaja 3 minutit aega sÔnu iseseisvalt Ôppida. #12:11 20.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

15.01.2020

"Comparatives" 1 (OmadussÔnade vÔrdlemine)

Tundi alustasime koomiksi lugemisega, mis juhatas sisse selle nÀdala teema "Comparison" (omadussÔnade vÔrdlemine). #07:27 15.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

Year 3: "Can/canÂŽt" 6

TĂ€na tegelesime viimast korda Unit 8 teemaga "Can/canÂŽt". #06:25 15.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

14.01.2020

Year 4: "Ball games" 3

Tunni algul lugesime rĂŒtmisalmi:Kordasime sĂ”nakaartidega sĂ”nu:Lugesime-tĂ”lkisime hindele lugemispala. Samal ajal tegid teised lapsed vihikusse kirjalikult Ă”pikuharjutust:Algul kuulasime ja seejĂ€rel lugesime ka ise klassi ees kahekĂ”nesid. #11:51 14.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

Year 3: "Can/ canÂŽt" 5

Inglise keelele hÀÀlestumiseks lugesime juba tuttavat rĂŒtmisalmi:                                             Laulsime laulu "What can you do?" ja "Penguins canÂŽt fly" Kordasime sĂ”nakaartidega sĂ”nu:          &n #11:46 14.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

13.01.2020

Year 3: "Can/canÂŽt" 4

Ka tĂ€nases tunnis tegelesime modaalverbiga "CAN". Lugesime Ă”pikus olevat rĂŒtmisalmi: Laulsime laulu "Penguins canÂŽt fly"Kordasime töölehel olevat sĂ”navara ja sobitasime pildid sĂ”nakaartidega. #12:09 13.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

Year 2: "Round-up"

Tundi alustasime tervituslauluga:Kuna jÀrgmisel nÀdalal on meil hindeline töö, siis tÀna oli meil kordamistund. #08:27 13.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

08.01.2020

Year 3: "Can/canÂŽt" 3

Tundi alustasime eilses tunnis Ă”pitud toreda laulukesega "Penguins canÂŽt fly" (Õppekomplekt S. #11:50 08.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

Year 4: "Ball games" 2

Ka tĂ€nases tunnis olime pallimĂ€ngude lainel. Lugesime rĂŒtmisalmi:Kordasime piltkaartidega sĂ”nu ning moodustasime piltide kohta lauseid lihtoleviku 3. pöördes (mida teeb). NĂŒĂŒd vaatasime ĂŒle Ă”piku sĂ”nastiku Unit 9 sĂ”navara (1. -21. sĂ”nani)Nende sĂ”nadega mĂ€ngisime sĂ”na Ă€raarvamise mĂ€ngu. #11:48 08.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

07.01.2020

Year 3: "Can/canÂŽt" 1,2

Eilse ja tĂ€nase tunni teemaks oli modaalverb CAN (oskama, vĂ”ima, suutma). KĂ”igepealt vaatasime nĂ€itelauseid tahvlilt ja Ă”petaja selgitas modaalverbi CAN tĂ€hendust:Lugesime Ă”pikus olevat rĂŒtmisalmi:Harjutasime paaristöös kĂŒsimuste kĂŒsimist ja neile vastamist. #10:34 07.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

Year 4: "Ball games" 1 (PallimÀngud)

TĂ€nase tunni teemaks olid pallimĂ€ngud (Ball games) ning kuna meie rĂŒhmas on ka tublisid jalgpallureid, siis oli see teema just neile eriti sobilik ja sĂŒdamelĂ€hedane. #08:31 07.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

06.01.2020

Year 2: "I like jelly beans"

Alustasime tundi  tervituslauluga: Laulsime tĂ€hestikulaulu:Kordasime tĂ€henimesid ka tĂ€hekaartidega:                                          Nuputasime, millised tĂ€hed on tĂ€hereas puudu?Eelmises tunnis Ă”ppisime hÀÀldusmĂ€rke [∫]&nb #09:09 06.01.2020 kanalilt WE LOVE ENGLISH

 

Kajastused