Viimased blogi sissekanded

Kanal : Krissu tegemised

14.02.2019

4 aastane ja jalgratas

Kui Mirtel sai 4 aastaseks, kinkisime talle sĂŒnnipĂ€evaks jalgratta. Tegelikult sai ta selle kĂ€tte oluliselt varem. Juhtus lihtsalt kodus olema, kui suur pakk ukse taha jĂ”udis. Ja no kus sa siis seda enam peidad! Seda enam, et pakk oli pĂ€ris kogukas. #10:56 14.02.2019 kanalilt Krissu tegemised

Suvi, rand ja meri - puhkus.

Umbes selline nÀgi vÀlja tihti meie ennelÔuna. Varustus kaasa ja randa. Enamus ajast Valgeranda vÔi siis lihtsalt kuskile veekogu ÀÀrde. Kui juba PÀrnu rannas, siis loomulikult jÀÀtist ja autosÔitu ka vaja teha. Ja kui randa ei viitsinud minna, oli mÔnus koduaias pÀikesekÀes peesitada. #09:01 14.02.2019 kanalilt Krissu tegemised

10.02.2019

Suvi

Kuna oli hĂ€sti soe suvi, siis sai kĂŒlastatud erinevaid ujumiskohti. Üheks ilusaks kohaks oli Vigalas Velise jĂ”gi. LapsepĂ”lves vanaemal kĂŒlas olles, sai seal tihti ujutud. Üle jĂ”e viib omapĂ€rane rippsild, mis eemalt vaadates veidi kĂ”hedaks teeb. #16:00 10.02.2019 kanalilt Krissu tegemised

Augusti unetus ja Weekendit kuulamas.

Augustiunetus toimus sellel aastal uues kohas - kesklinnas. Tegelikult ringi jalutades oli tunne, nagu oleks teda nĂŒĂŒd igalpool. Lihtsalt niivĂ”rd suureks oli ta paisunud. Ringi sain ma ise jalutama kĂŒll alles Ă”htul, kui endal kauplemine lĂ€bi. #14:37 10.02.2019 kanalilt Krissu tegemised

Kardigan

Oktoobri lĂ”pus sai mul valmis ĂŒks pikaajaline projekt. No ikka vĂ€ga pikaajaline. Valmis sai lĂ”puks mu kardigan. #13:34 10.02.2019 kanalilt Krissu tegemised

Vana-aasta Àrasaatmine.

Aasta 2018 saatsime Àra meie kodus. Keegi seekord selleks ajaks Ônneks haigeks ei jÀÀnudja aasta lÔpuks saime sÔpradega jÀlle kokku. #13:23 10.02.2019 kanalilt Krissu tegemised

30.12.2018

JÔulud kodus

Ennem jĂ”ule vĂ”tsin ĂŒkspĂ€ev lapsed kokku ja panin nad kamina ette istuma. Ütlesin et nĂŒĂŒd hakkame pilti tegema! Minu suureks ĂŒllatuseks seekord vastupunnimist ei olnudki, koostöö tĂ€itsa sujus ;) Kodus vĂ”ttis pĂ€kapiku ameti ette Ivor-Marten. #16:01 30.12.2018 kanalilt Krissu tegemised

Aasta tÀis uues kodus

28. ndal sai aasta, mil jĂ€ime uude koju esimest korda ööseks. Sellele eelnes suur koristamine ja kolimine. VĂ”tmed saime kĂ€tte 20. ndal. Uus kodu on meid esimese aastaga jĂ”udnud palju ĂŒllatada. Õnneks enamuselt ikka positiivselt. #10:59 30.12.2018 kanalilt Krissu tegemised

29.12.2018

JÔuluootus

Meie perre tuleb tuleb esimene tĂ”sisem jĂ”uluootuse tunne koos esimese advendiga. Kui kĂŒpsetame pĂ€eva midagi head, nĂ€iteks kaaneelilÔÔtsa. Toome vĂ€lja mĂ”ned ĂŒksikud esimesed jĂ”ulukaunistused ja lĂ€heme kesklinna kuuse juurde tuledesĂŒĂŒtamist vaatama ja advendituld koju tooma. #19:27 29.12.2018 kanalilt Krissu tegemised

Lumised jÔulud

Et kogu pere saaks jĂ”ulude ajal vanaema juures kokku, tegime esimese jĂ”ulupeo 23. ndal pĂŒhapĂ€eval. Alguses oli vaja muidugi maal Ă€ra kĂ€ia. Vaadata mida kitsed-jĂ€nesed maja ĂŒmber korraldanud on ja viia rottidele sĂŒĂŒa (loe: mĂŒrki). #19:27 29.12.2018 kanalilt Krissu tegemised

18.09.2018

Selle suve mĂŒtsikesed

Lilled ja lilblikadTĂŒdrukule sai suveks eriti erksate toonidega ja liblikaga mĂŒtsike. Kodused puuvillalĂ”nga varud vĂ€henesid veidi. Triibuline öökulliga surfimĂŒts lĂ€ks vĂ€ikesele sĂ”brale kingituseks. #17:18 18.09.2018 kanalilt Krissu tegemised

06.06.2018

Hispaania pÀikese all vol.3

PÀev Montserratil. Kuna ilm rannas peesitamist ei soosinud, siis rentisime auto ja sÔitsime ringi. Tagasiteel pÔikasime lÀbi lÀhedal asuvast linnakesest Tarragona. See oli tÔeliselt kaunis linn oma amfiteatri ja jalutustÀnavatega. #18:08 06.06.2018 kanalilt Krissu tegemised

03.06.2018

Hispaania pÀikese all vol.2

PÀev Barcelonas. Kuna juba eelmine kord jÀttis Barcelona mulle nii fantastilised mÀlestused, siis tahtsin ka seekord seal Àra kÀia. Seda enam, et me olime suhteliselt lÀhedal,u. 120 km. Seekord lÀksime rongiga. Piletid ostsimepÀev varem rongijaamast piletimasinast Àra. #19:36 03.06.2018 kanalilt Krissu tegemised

02.06.2018

Hispaania pÀikese all, Costa Dorada

Sel korral Hispaanias jalga lennukist maha pannes, ei vÔtnudki meid vastu oodatus soojus. Isegi mitu tundi hiljem, oodates oma tubade kÀttesaamist, ei olnud mitte teps tunne, et viskaks jope seljast. Mis muidugi ei tÀhenda, et ilm mÔnda ujumast oleks seganud. Nagu pildil nÀha. #08:16 02.06.2018 kanalilt Krissu tegemised

15.04.2018

Koksime mune

Sel aastal tegin ĂŒle tĂŒki aja pashat ja see tuli imeline! Ilma keetmata pasha on ikka kĂ”ige parem. Retsept Mari-Liis Iloveri Blogist. #16:20 15.04.2018 kanalilt Krissu tegemised