Viimased blogi sissekanded

Kanal : Elviina`s blog

Täna (21.11.2018)

Viimased kolm Tai reisi

MĂ”tlesin natuke igast reisist kirjutada, aga vaadates pilte tulid mĂ€lestused ja iseenesest tuli nii palju juttu igast ĂŒhest neist. Proovin nĂŒĂŒd viimased pigistada sellesse postitusse. 2009 maikuus otsustasin minna oma sĂŒnnipĂ€eva tĂ€histama soojamere saartele. #12:49 21.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

Eile (20.11.2018)

... ja taas me lÀheme varsti Taisse jÀrje jÀrg ;)

3. 2007 olin kaasaga seal samas Khao Lakis, kuhu nĂŒĂŒd oleme minemas, ainult et natuke teises kohas, kuigi me kĂ€isime kĂ”ndimas korra seal lĂ€histel, et heitta pilk tsunami ohvrite mĂ€lestus mĂ€rgile ja muuseumile. Kuna ma siis juba pidasin blogi, siis olen sellest teinud ĂŒsna mitu postitust koha pealt. #10:29 20.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

... ja taas me lÀheme varsti Taisse jÀrg

2. 2005. olin kaasaga Raijongis. Hotell ise oli 25 km linnast ja lĂ€him kĂŒla 7 - 8 km. Seega keskel ei midagi, aga rand oli aus. Hotell ise ka tĂ€iesti mĂ”nus. Kuna kogu Tai oli avastamata, siis loomulikult ei vedelenud me ainult rannas vaid kĂ€isime ekskursioonidel. #09:23 20.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

Üleeile (19.11.2018)

... ja taas me lÀheme varsti Taisse

Suvi oli kĂŒll pĂ€ikeseline ja kena, aga psĂŒĂŒhika oli nii paigast Ă€ra, et ei suutnud sellest nautida, tegelikult ju mul oli planeeritud detsembriks uhke reis, puha esimeses klassis lennukis Kuubale, aga noh proteesid "sĂ”id" mu reisiks planeeritud raha ja tuli ĂŒmber planeerida. #09:56 19.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

18.11.2018

Nii palju hingeliselt haigeid inimesi.

KolmkĂŒmmend aastat tagasi ma ei olnud kuulnudki, et on selline haigus kui masendus. Noh vaimuhaigused olid, aga ega nendega eriti kokku ei puutunud, kĂŒlalollid olid kah ja muidugi arengupeetusega inimesed, aga see oli ka kĂ”ik. #06:52 18.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

LÔuna-Aafrika reisiraamat

LÔuna-Aafrika ringreis - Svaasimaa ja Victoria Falls Zimbabwes . Nii valmis ta sain, kui oleks olnud rohkem aega, oleks sÀttinud rohkem, praegu tundub natuke igavavÔitu. Teine asi see, et reisist kaks aastat möödas ja mÀlestused pÀev pÀevalt on hakanud tuhmuma. #06:03 18.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

17.11.2018

KĂ€isime end vaktsineerimas gripi vastu

Vau, pĂ€ike on esile tulnud ja paistab suisa silmanurgast sisse, pole vajagi lĂŒlitada sisse hommikust valguslampi. See sai kunagi ammu ostetud ja oktoobris tavalisesti toon selle taas keldrist esile ja sean enda tooli kĂ”rvale, siis hea midagi nokitseda ja saada valgus teraapiat. #08:24 17.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

16.11.2018

Millesse sa usud ja milleks inimene vajab usku jumalusse

Ma pÀrinen vÀga usklikust perekonnast. Neil ei olnud mingi riigiusk, pigem sellest eraldunud usulahk Ingerimaal. Esivanemate usku on uuritud Ergo-Hart VÀstrik poolt. Seal on minu ema vanaisa pilt lk. 164. #19:45 16.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

15.11.2018

Sa tuline pagan kui lolli olukorda vÔib sattuda.

Hommikul uniste silmadega pakkisin ujula varustuse, vĂ”tsin kerge eine ja minema. KĂ”ik oli Ok kuni hakkasin trikood selga tĂ”mbama, see ei olnudki trikoo vaid kaheosalise ĂŒlemine osa hĂ”lmikseelikuga. #09:20 15.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

14.11.2018

Kui hing on haige...

Siin ĂŒkspĂ€ev sĂ”branna mainis, et ma olla selle suve jooksul hirmsasti muutunud, endine alati rÔÔmsameelne, positiivne, hakkamist tĂ€is Elvi olla kuhugi kadunud ja asemel on kurvameelne, surutud kaasalohiseja. #09:56 14.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

13.11.2018

Varuosad inimesele.

Ulmekatest oleme lugenud, et tulevikus kui inimesed kauem elavad, hakatakse vahetama vÀlja Àrakulunud ja kÔlbmatuks muutunud organeid. Muidugi kÔiksugu uuringuid tehakse, aga momendi vÀljavaade tava inimesele on ausalt öeldes nigel. #14:38 13.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

12.11.2018

SehÀn on hauskaa, ehk maakeeli tÔlgituna "see on tÀitsa lÔbus"

Peaaegu olen taas leidnud blogimise ja piltidega mÀngimise lÔbu. Kui Fb saad saata vÔetud fotod kÔikidele, aga teksti ju keegi eriti ei jaksa lugeda, siis vÔttis laiskus maad ja ei viitsinudki eriti midagi kirjutada, ehk blogi pidamine jÀi unarusse. #12:35 12.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

11.11.2018

Kruis lÔppes 6. peatuspunktis - Singapuris

Singapur on vĂ€ga paeluv linn. Olen nĂŒĂŒdseks kĂ€inud seal mitmeid kordi ja tundub kui ikka avastaks midagi muud. Sel korral uudseks olid Sentosa saare lĂ”bustusparkSinna viis köisraudtee. . . ja lĂ€bi maja. #12:53 11.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

10.11.2018

Kruisil kĂŒlastasime 5. Bangkoki

Ühel heal hommikul saabusime siis Bangkoki. Ma olen seal kĂ€inud mitugi korda ja mĂ”tlesin, et nĂ€eb tuttavaid kohti, tĂŒhjagi, linn on nii palju muutunud, et tuttav tuli ette vaid jĂ”gi ja kalade söötmine jĂ”elaeval. #15:48 10.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

09.11.2018

... jÀrg Saigonile....

SĂ”jakoledused vaadatud, sĂ”itsime kesklinna ja jĂ€rgmised objektid olid Jumalaema katedraal ja otse ĂŒle tee pearaudteejaam. Kuidagi mul jĂ€i selgusetuks, kas see ka toimiv oli, vist siiski oli, igatahes rahvast oli murdu. #09:43 09.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

08.11.2018

Kruisil kĂŒlastasime 4. Ho Chi Minh Cityt (endist Saigoni).

Me tulime Phu Mun sadamasse. Nii nagu teisteski kohtades, peale hommikusööki teatava plaani kohaselt saime laevast vĂ€lja ja bussidesse. SĂ”it kestis ĂŒle kahe tunni. Siin lĂ”unas oli ilm juba hoopis teistsugune ja ka bussiaknast avanes suisa teistsugune vaade. #20:49 08.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

Kui laisk ma siis ikka olen....

NĂŒĂŒd pensionipĂ”lves pimedal ajal on mul tavaks pÔÔnata umbes ĂŒheksani, siis on ka juba vĂ€ljas valgem ja mĂ”nus Ă€rgata. Muidugi see viga mul on, et ma ikka Ă”htul Ă”igel ajal pĂ”hku ei poe. See vastu kuskil sooja mere ÀÀres olen pool seitse viimati ujukad seljas vette ronimas. #12:44 08.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

07.11.2018

Kruisil kĂŒlastasime 3. Hue

Hanoist lahkusime miskipĂ€rast alles jĂ€rgmisel hommikul ja kĂ”ikidele oli antud teada, et vaated Halongi lahest vĂ€lja sĂ”idul on hingematvalt kenad. Seega rahvas kogunes ĂŒlemisele dekile jĂ€lgima. #14:33 07.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

HĂ€das tehnikaga

Enne oli kĂ”ik nii palju lihtsam, lĂ”id telefoni ja arvuti vahele juhtme ja voilaa, kĂ”ik pildid tulid riburada arvutisse. NĂŒĂŒd ei Ă”nnestu igatahes kergelt, nad lĂ€hevad kuhugi icloudi, sealt vĂ”ib kĂŒll nĂ€idata, aga kasutus on nĂ”me, ĂŒhe kaupa. #13:31 07.11.2018 kanalilt Elviina`s blog

06.11.2018

Kruisil kĂŒlastasime 2. Hanoid

PĂ€rast ĂŒhte merepĂ€eva saabusime Vietnami pealinna Hanoisse, linn ise ei ole just sadama lĂ€hedal. Meid laaditi bussidesse ja sĂ”it ise kestis umbes neli tundi. Teed Vietnamis ei ole just kĂ”ige paremas korras, aga ehitustöö kĂ€ib. Poolel teel oli ka vĂ€ike meene/vetsu peatus. #10:31 06.11.2018 kanalilt Elviina`s blog