Viimased blogi sissekanded

Kanal : Annika Vokksepp

11.06.2018

MY BOYFRIEND GOT THE BIGGEST LIFE LESSON E V E R

Ja mis see life lesson siis on? Hoia oma asjad organiseerituna! Ja mis mina Ôppisin: "usalda aga kontrolli"! Eile lendas mu peika siis Perthi, et lÔpetada Àra oma 5 (!!!) puuduvat farmipÀeva!!! Kuidas asjad siis sellise pöörde vÔtsid? Nimelt eelmise nÀdala alguses otsustas ta lÔpuks taodelda oma teise aasta viisat (esimese aasta viisa saab lÀbi sel #12:11 11.06.2018 kanalilt Annika Vokksepp

07.06.2018

EXPLORING MELBOURNE SURROUNDINGS

LaupÀeval rentisime auto, et avastada kuulsat Phillip saart, mis on Melbournest 1,5h kaugusel ja vÀga populaarne getaway igal aastaajal! Kui hea oli saada linnast vÀlja ja nautida loodust! See on koht, kuhu kindlasti peab tagasi minema suvel, sest need rannad olid nii ilusad! Ma ei tea kuidas osad suutsid seal vees olla ja surfata! Mul peaks seljas #11:29 07.06.2018 kanalilt Annika Vokksepp

06.06.2018

WHY I QUIT MY JOB

Jagasin 2 nÀdalat tagasi uudist instagramis, et tulin töölt Àra ning pole ammu nii Ônnelik olnud! Aitas sellest emotsionaalsest karussellist, mis see töö pÔhjustas! Kui ikka ei sobi kuhugi, siis ei tasu end muutma liiga palju ka hakata, et sobiks! Ma kirjutasin siia ka varasemalt pika postituse, kuidas tundsin end outsaiderina seal restos töötades #07:22 06.06.2018 kanalilt Annika Vokksepp

02.06.2018

WHEN MELBOURNE GIVES YOU SUN, GO TO ZOO

Kuiiii tore oli eelmine laupĂ€ev! Üle pika aja oli taas pĂ€ikeseline ja soe ning otsustasime lĂ”puks kĂŒlastada loomaaeda, kuhu olime tahtnud jĂ”uda mĂ€rtsist alates! NĂ€gime nii palju Ă€gedaid loomi ja kalasid, keda varasemalt vaid telekas kohanud. #01:11 02.06.2018 kanalilt Annika Vokksepp

22.05.2018

BIRTHDAY TRIP TO 12 APOSTLES

Mu peikal oli pĂŒhapĂ€eval sĂŒnnipĂ€ev ja lĂ”puks oli aeg avaldada tema ĂŒllatuskink, milleks oli tripp 12 apostli juurde ja helikopteriga sĂ”it! Ma olin seda ĂŒllatust kaua juba plaaninud, aga ilm ei tahtnud minuga vĂ€ga koostööd teha. #05:01 22.05.2018 kanalilt Annika Vokksepp

10.05.2018

ELU OUTSAIDERINA

Ma olen juba ammu tahtnud teiega jagada, mis on viimased nĂ€dalad toimunud, aga nĂŒĂŒd tagasi vaadates vĂ”ib-olla oli isegi hea mĂ”te seda postitust mitte kirjutada. VĂ€ga lihtsal pĂ”hjusel, see oleks ikka vĂ€ga negatiivne tulnud. #13:26 10.05.2018 kanalilt Annika Vokksepp

15.04.2018

LIFE IS TREATING US WELL

Ma arvan et see tuleb ĂŒks rÔÔmsamaid postitusi ever! Mul on jagada vaid hĂ€id uudiseid, sest kĂ”ik on lĂ€inud siiani lihtsalt suurepĂ€raselt vĂ€ikeste tĂ”usude ja mÔÔnadega nagu elus ikka! :P Olen nĂŒĂŒdseks olnud peaaegu 3 nĂ€dalat Melbourne elanik ja ma olen tĂ€iesti armunud sellesse linna. #04:25 15.04.2018 kanalilt Annika Vokksepp

11.04.2018

EPIC AIRBNB VIEWS IN GOLD COAST

Kui mu peika mulle kĂŒlla tuli, siis otsustasime vĂ”tta airbnb ning natuke end spoilida ja me ĂŒldse ei kahetse seda otsust! 4 ööd oli 480$, aga see koht oli lihtsalt nii uskumatult ilus ja lahe, niiet iga dollar oli seda vÀÀrt! Kui vĂ€ga tahaks seal elada! Kuna mul oli vaid 3 vaba pĂ€eva ja me rentisime auto siis sĂ”itsime palju ringi ning ei jĂ”udnudki #09:18 11.04.2018 kanalilt Annika Vokksepp

06.04.2018

BYRON BAY SUNSETS

Gold Coastis olles rentisime auto paariks pĂ€evaks ja sĂ”itsime alla lĂ”unasse umbes 1,5h Byron Baysse ning vaatasime ĂŒle kuulsa lighthouse ning kĂ€isime Ă€ra ka Austraalia kĂ”ige idapoolsemas tipus ning otsustasime jalutada esimesse randa aga mida me ei teadnud oli see, et see esimene rand kus saaks pĂ€ikeseloojangut vaadata, osutus korralikuks matkaks. #11:10 06.04.2018 kanalilt Annika Vokksepp

03.04.2018

GOODBYE GOLD COAST

Eelmine esmaspĂ€ev kirjutasin lennukis postituse valmis, aga selle avaldamiseni ei jĂ”udnudki. Ja nĂŒĂŒd seda kĂ”ike lugedes on nii imelik tunne, sest need emotsioonid olid nĂ€dala eest ja nĂŒĂŒdseks on kĂ”ik vĂ€ga muutunud. #03:45 03.04.2018 kanalilt Annika Vokksepp

22.02.2018

LIFE UPDATE, NOT ALWAYS A FAIRYTALE

VĂ€ike update mu elust! Eelmine nĂ€dal suutsin raskesti haigeks jÀÀda ja kui laupĂ€eval Ă€rkasin ĂŒles ĂŒks silm pooleldi kinni, sain aru et arstile minek on vĂ€ltimatu. Diagnoosiks pĂ”skkoopapĂ”letik ja pĂ”letik silmas. #06:42 22.02.2018 kanalilt Annika Vokksepp

13.02.2018

CHASING WATERFALLS

NĂ€dal aega vaikust, sest olen pĂ€ris busy olnud oma sotsiaaleluga! ;)  Tegelikult mu telefon samuti otsustas lakata töötamast, seega olin pĂ€ris vihane siin haha! Eriti just siis kui ma ei saa uut omale mitte-kuidagi-lubada, sest 2 nĂ€dalat pole ĂŒldse tunde töölt saanud ja olen miinuses! Aga sellest olukorrast jĂ€rgmises postituses!  Mu sugul #03:22 13.02.2018 kanalilt Annika Vokksepp

07.02.2018

MY 2 0 1 7

Oleks nagu aeg see 2017 kokku vĂ”tta ka siin blogis! Üks kreisi ja seiklusrohke aasta, nagu ikka! Iga aastaga Ă”pime ja kogeme palju uut ning saame targemaks igas eluvaldkonnas. Minu jaoks ongi kĂ”ige olulisem olla pidevas arengus ja pakkuda omale vĂ€ljakutseid. #23:32 07.02.2018 kanalilt Annika Vokksepp

01.02.2018

EPIC STAFF PARTY

Vot see on alles töö jÔulupidu!!! Mul lihtsalt ei jÀtku sÔnu! See pÀev oli lihtsalt MEGAAAA! Peale hommikusööki suundusime kÔik (umbes 100 inimest ehk 4 resto staff) paadi peale, kus alustasime varakult margaritadega ning kui saabusime saare peale (see ongi saar rannabaari ja alaga, mida saab rentida) siis kÔigil oli lihtsalt wowwww! TÀielik paradi #10:18 01.02.2018 kanalilt Annika Vokksepp

29.01.2018

MY KIND OF MONDAY

Hommikul suundusin kindla sammuga poodidesse! Eks ikka selleks, et leida uued bikiinid homseks staffi peoks! Kuna ma olen ĂŒks otsustusvĂ”imetu inimene, siis ostsin lausa bikiinid ja 2 trikood ja eesmĂ€rk oli mingi neist tagastada peale kodus peegli ees tiirutamist, aga pangakonto kahjuks otsustasin kĂ”ik alles jĂ€tta haha! Mul on tavaliselt niii nii ra #11:57 29.01.2018 kanalilt Annika Vokksepp

27.01.2018

SUNSETS AT HOME

Tavaliselt töötan ma Ôhtuti, aga vabadel pÀevadel proovin alati end sisse seada verandale, kust avaneb imeilus pÀikeseloojang. Siis on temperatuur natuke langenud ka, sest pÀevasel ajal ei suuda ealeski seal istuda. #07:16 27.01.2018 kanalilt Annika Vokksepp

24.01.2018

THEM RED VIBES

Kui mul paar kuud tagasi oli null punast riideeset kapis, siis nĂŒĂŒdseks on neid juba pĂ€ris palju kogunenud ja iga kord kui kuhugi poodi astun siis see on ainuke vĂ€rv mida ma nĂ€en! :D Loodan et see varsti ikka möödub! Eile aga oli meil jĂ€lle Susannega vaba pĂ€ev ning otsustasime minna Burleigh rahvusparki ja enne mĂ”nusa lĂ”una teha. Kohtasime lampi mu #06:49 24.01.2018 kanalilt Annika Vokksepp

22.01.2018

EXPLORING COOLANGATTA

MÔned pildid eelmisest nÀdalast, kui kÀisime avastamas uusi kohti! SÔitsime bussiga tund aega lÔunasse ning vÔime linnukese teha Snapper Rocks ja Coolangatta juurde. #11:20 22.01.2018 kanalilt Annika Vokksepp

17.01.2018

MY NEW LIFE IN GOLD COAST

VĂ”ib vist öelda et mu "nullist alustamine" oli pĂ€ris edukas! Nagu eelmises postituses mainisin, andsin endale 5 pĂ€eva et leida kodu ja töö ning mu sihikindlus tasus Ă€ra, sest need kaks kĂ”ige tĂ€htsamat asja vĂ”in maha kriipsutada! Tunnen et olen siin juba nĂ€dalaid viibinud aga tegelikult tĂ€na sai just nĂ€dal. Asjad liikusid vĂ€ga kiirelt paika ja #07:41 17.01.2018 kanalilt Annika Vokksepp

10.01.2018

TIME TO START AGAIN

Uuel aastal uue hooga! Ja sÔna otseses mÔttes. Olen tagasi Gold Coastis, et alustada uut etappi idakaldal. #01:21 10.01.2018 kanalilt Annika Vokksepp