Viimased blogi sissekanded

Kanal : Igapäevaelu

19.08.2019

Puhkus hakkab lõppema

Suve mõnusam osa (puhkus) hakkab vägisi otsa saama. Veel homne vaba päev ja tulebki hakata asjalikuks ning tööle minna. Suve käisime lõpetamas Tätte kontsertiga. Viimati käisime tema kontsertil ikka päris mitu aastat tagasi. #13:59 19.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

16.08.2019

Suvehetked

Täna on augustikuu keskmine päev, seega peaks ju suve veel paar nädalat ees ootama? Aga kuidagi väga sügise tunne on peal. Puhkust on veel 4 päeva, aga mõtted kipuvad juba uude tööaastasse. Tean, et mul on ees raske vestlus ühe vanemaga. #09:39 16.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

13.08.2019

Oravad

Sel suvel on oravad üldiselt viisakad. Võimalik, et neid toidetakse kuskil mujal, aga minu lillekasti lilli nad vaid veidi käivad näksimas. Sedagi vaid välimiste õite kallal, rõdult pole aru saadagi. Küll aga istus mõni päev tagasi mul pähkliga orav rõdul. Pikalt istus, vähemalt pool tundi. #09:49 13.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

12.08.2019

Suvehetked

Augustiööd on juba pimedad. Pilt tehtud 1. augustil Fotografiska rõdult. Me ei suutnudki välja mõelda, mis lahe lumehelves? rõdule paistab. :) Ja vahepeal saab ka lapsega aega veeta. Käisime ka igal pool kiidetud Lohesaba mängutoas. Oli tõesti päris vahva koht. #12:20 12.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

Sine kontsert

Augustikuu esimesed päevad on kuidagi kiiresti mööda lipsanud. 1. augustil käisime Fotografiskas Sine kontserdil. Üks üliäge koht on Tallinnas juures! Hetkel on seal ülihead näitused. Läksin korraks, et vaatan üle ka näituse. Lõpuks olin näitusel pea 2 tundi. #12:17 12.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

06.08.2019

Stockholm

Laupäeval pidin tegema kiire ühepäevase külastuse Stockholmi. Lapsele külla. Ta on hetkel mitu nädalat järjest Rootisi ja vabal päeval vaja tegevust leida. Nõnda siis laupäeva hommikul vara startisingi Stockholmi poole. Nii kui linna jõudsime, sattusime paraadile. #14:15 06.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

Stockholm 2.päev

Teisel päeval suundusime taas Djurgardenisse. Seekord Skanseni muuseumisse. Oli plaan ka poodidesse jõuda, aga ei jõudnud. Skansenis kulus ära terve päev. Ja eelmisest päevast me ka ei õppinud, ikka hakkasime lennujaama poole liikuma liiga hilja. #14:12 06.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

01.08.2019

Kiirpuhkus Pärnus

Romantiline jalutuskäik päikeseloojangul rannas. :) Koer liivas "vannitatud". Ujumine ja rannaskäik Pärnus. Meie öömaja üheks ööks Pärnus. Armas ja hubane, hea hommikusöök: korralik kohvimasin!! Rannale lähedal, koerad lubatud. Kõik mis meile vajalik oli olemas. #11:35 01.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

August

Pimedad ööd ja punased pihlakad, hommikune karge õhk ja sügiselõhn on kohal. On august. :). #11:33 01.08.2019 kanalilt Igapäevaelu

28.07.2019

Suvehetked

Täditütar oma perega on jälle Eestis käimas. Mu täditütre noorem tütar on see laps, kellele 7aastat tagasi arstid elulootust ei andnud. Ja nüüd on seis selline, et ta läheb sügisel kooli. Vahel, kui väga soovida, imed siiski juhtuvad. Õnneks. #13:40 28.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

3.päev

Kolmandal päeval säras päike selges taevas ja sooja oli 33 kraadi. Meil oli plaanis muuseumiskäik. Õnneks asus see piisavalt kaugel ja ostsime bussi-trammi-metroo kaardi. Tehnikamuuseumist mul küll ühtegi pilti pole, aga väga tore muuseum oli. #13:33 28.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

Lõuna-Eesti

Kiire käik lõunapoole. Võru uus keskväljak. Hoolimata kriitikast mulle meeldis. Minu tädi juures Võrus võib selliseid asju kohata. :) Tsianahajärv Haanjas. Üks kiire Tartu-Võru-Haanja-Otepää ots. Tartus olime päev enne Metallica kontserti, aga kontserdil ei käinud. :). #13:30 28.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

27.07.2019

Praha reis

Me ei ole ammu enam kahekesi kuskil kaugemal reisil käinud. Põhjus lihtne: kes valvaks meie hädavaresest koera? Seekord tegin südame kõvaks ja ostsin lihtsalt lennukipiletid ära. Rannapuhkust ei kaalunud, sest tean, et mees ei suuda rannas pikalt peesitada. #14:42 27.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

2.päev

Järgmine päev oli pilves ilm. Õnneks, sest meil oli plaanis palju jala kõndida. Pilvealune +28 oli täiesti sobilik treppe mööda trampimise ilm. :)Meie plaanides oli Juudikvartal (paar pilti eelmise postituse lõpus), Praha loss ja Mala strana (väike linn). #14:41 27.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

16.07.2019

Lihtsalt mõned suvehetked

Täna ja homme on täpselt suve keskmised päevad. :)Südasuvi. Hetkel küll üsna sügisese moega kui aknast välja vaadata. Puhkus muudkui väheneb. Midagi nagu ei olegi õieti teinud, aga kogu aeg on kiire. Lapsed muudkui kasvavad. Väike Vend sai eile juba 10-kuuseks. #09:49 16.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

10.07.2019

Puhkus

Kuigi hetkel on uisutrennidest puhkus, siis vahel harva satun ikka jääle ka. Tõsi küll, liiga harva. Ainus juunikuu trenn. Juulis polegi veel uisutama jõudnud. #13:25 10.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

Peonädal on nüüd läbi

Sel aastal sain peost osa terve nädala. Kõigepealt olin tantsupeol. Esimene Kalevi staadioni hommik ei olnud ilma suhtes just paljulubav. Aga see oli ekslik esmamulje, sest kui jõudsime Piritale "oma" väljakule, siis oli ilm juba liigagi ilusaks läinud. #13:22 10.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

Veel natuke laulupeost

Pühapäeva hommikul oli kogunemine juba kell 10, sest oli algamas mudilaskooride proov. Pilt ongi tehtud mudilaste proovi alguses. Sellel pildil on juba pidu ja Bratino laul, see mis tuli kordamisele. Lastel silm särab ja plaksutavad laulule kaasa. :)Üks pilt kaare alt vaadatuna ka. #13:21 10.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

09.07.2019

1.kontsert

Laulupeotuli on nüüd süttinud. #13:19 09.07.2019 kanalilt Igapäevaelu

Rongkäik

Rongkäigus ei olnud ma enam tantsijatega, vaid juba mudilaskooriga. Tantsurühmad meie suurepärase tantsuõpetaja ja tema abilisest abikaasaga. :)Rongkäik. Alati pikk ja väsitav, aga väga tore. #13:17 09.07.2019 kanalilt Igapäevaelu