Viimased blogi sissekanded

Kanal : Do it for yourself!

11.10.2017

AutomaatreĹľiimil

Kust siis jutuga jälle pihta hakata?Võib-olla siis sellega, et aeg on ikka lennanud ja vähem kui 4 nädala pärast ootab mind üks kauge ja põnev reis. Ei jõudnudki seda väga ootama hakata, kui juba jõuabki kätte. Piletid said ostetud juba nii ammu, et vahepeal läks üldse meelest. #20:30 11.10.2017 kanalilt Do it for yourself!

27.09.2017

Mida tõid sügise vihmad ja tuuled?

Septembris mõtlesin suure tuhinaga, mida kõike blogisse kirjutada, aga siis ei juhtus ei midagi muud kui elu… Töö, trennid, nädalavahetustel kool ja  MyBody ĂĽritused ning lisaks veel mõned elumuutvad juhtumised ja sĂĽndmused, mis lihtsalt võtsid jalust ning kõik muu jäi vahepeal natukeseks pausile.Eelmises postituses rääkisin töökohaspordi #15:49 27.09.2017 kanalilt Do it for yourself!

04.09.2017

Oh kooliaeg…jõudis kohale!

September on natuke nagu uus aasta. Inimesed on puhkustelt naasnud ning tagasi oma igapäevarütmis. Tänavad on autodest umbes ja spordiklubid rahvast täis. Täna õhtul käisin Audenteses trennis ning mis ma nägin – ka seal oli palju rahvast. Tavaliselt on see minu meelest alati tühi. #20:42 04.09.2017 kanalilt Do it for yourself!

29.08.2017

Esmaspäeva toidulaud

Kuna paljudele (kaasa arvatud mulle) sageli meeldib teiste inimeste toidulauda piiluda, mõtlesin teha üle pika aja ühe päeva toidupäeviku. #14:34 29.08.2017 kanalilt Do it for yourself!

23.08.2017

Retsept: lihtne kukeseenesupp

Kuigi üldiselt ei ole ma suur supisööja, on iga aasta kukeseenehooajal see supp mul kindlalt menüüs. Komponente on vähe ning valmistamine lihtne. Soovi korral võib lisada ka midagi lihalist näiteks suitsukana, peekonit või muud meelepärast. #08:33 23.08.2017 kanalilt Do it for yourself!

21.08.2017

Kulutused kontrolli alla

Üks nädal suve on jälle otsa saanud ning septembrini on vaid loetud päevad. Ühelt poolt mulle isegi meeldib, sest tööl on enamik inimesi puhkustelt naasnud ning igapäevaselt pole nii üksiku “hundi” tunne. Sügis tähendab tavaliselt ka uuesti rutiini sisse elamist. #14:59 21.08.2017 kanalilt Do it for yourself!

18.08.2017

Pulmad-pulmad!

Lisaks muudele toredatele suvetegevustele ja trennidele toimus juulis tegelikult üks kauaoodatud sündmus. Nimelt meie “bikiinitrio” vanuselt keskmine liige ehk Kätlin sai pandud mehele. #20:15 18.08.2017 kanalilt Do it for yourself!

16.08.2017

Retsept: kitsejuustu-peedi rukkileib

Kitsejuust ja peet on üks kombinatsioon, millega on peaaegu võimatu alt minna. Keeruline on leida söögikohta, kus midagi taolist menüüs pole. #20:11 16.08.2017 kanalilt Do it for yourself!

14.08.2017

August on trennikuu

Kui juuni-juuli oli rohkem puhkamise ja reisimise kuu, siis augusti võiksin nimetada trenni ja spordi kuuks. Pärast pidevat väljas söömist ja asjade pakkimist igatsengi kõige rohkem enda koduseid toite ja vahepeal isegi natuke rutiinsust. #21:10 14.08.2017 kanalilt Do it for yourself!

07.08.2017

Ikka veel suvelainel

Mõtlesin küll, et nüüd tuleb üks korralik trennipostitus, aga kuna muid tegemisi on ka nii palju, siis lükkan seda pidevalt edasi. Pärast reisi oleks võinud ideaalis tempot natuke maha võtta, sest puhanud ja ringi sõitnud olen juba sel suvel piisavalt. #11:04 07.08.2017 kanalilt Do it for yourself!

25.07.2017

Puhkus Lõuna-Prantsusmaal: mis muu kui toit

Viimane Prantsusmaal käik jääb mulle ilmselt veel kauaks ajaks meelde suurepäraste maitseelamuste poolest. Meie reisiseltskonda olid kokku juhtunud nii head kodukokad, et isegi hommikuti varem ärgates ootasin, et ka teised üles ärkaksid. Lisaks veel ka suurepärane tooraine. #13:57 25.07.2017 kanalilt Do it for yourself!

24.07.2017

Puhkus Lõuna-Prantsusmaal: aktiivsemad päevad

Kuigi Prantsusmaa reisi eesmärk oli eelkõige puhkus mitte vaatamisväärsuste külastamine, sõitsime siiski kolmel päeval ka natuke ringi. Juba lennujaamast rentisime endale auto, sest vastasel korral oleks meie ööbimiskohast Cavalaire-Sur-Meri linna mäeküljel liiklemine üsna keeruline olnud. #12:57 24.07.2017 kanalilt Do it for yourself!

19.07.2017

Puhkus 100% ehk elu Lõuna-Prantsusmaal

Bonjour!Õnnelike juhuste kokkulangemise tõttu istun praegu pärast "rasket" tööpäeva rannas Lõuna-Prantsusmaal ühes super mõnusas villas, kõrval pokaal roosat veini ja elu on ilus. #17:57 19.07.2017 kanalilt Do it for yourself!

11.07.2017

Teatrisoovitus: Murru 422/2. Kinoteatri suvelavastus.

Jagan lugejatega ühte huvitavat kultuuriüritust, mida külastasin eelmisel nädalal. Tegemist on Kinoteatri suvelavastusega Murru vanglas. Juunis piletilevi lehte uurides, jäi antud etendus omalaadsusega silma ning kuna piletid läksid nagu "soojad saiad", soetasin endale ka mõned. #09:22 11.07.2017 kanalilt Do it for yourself!

09.07.2017

Tagasi igapäevas

Tagasitulek ja sisseelamine Eesti aega ei möödunud üldse nii sujuvalt kui minnes. Ideaalne plaan oli, et magan pika lennu, aga kahjuks nii see ei läinud. Kui reede õhtul lõpuks kodus magama jõudsin olin umbes 36 tundi juba järjest üleval olnud ja und polnud ikka veel. #20:08 09.07.2017 kanalilt Do it for yourself!

02.07.2017

New York - soovitused

Jagan enda kogemuse põhjal mõned New Yorgi soovitused. Kindlasti on seal veel palju muud põnevat, aga allpool tõin esile, mis mulle hetkel põnevamad tundusid. #04:07 02.07.2017 kanalilt Do it for yourself!

New York III - puhkamisest peab ka puhkama

Reisipostitused on tegelikult hästi olulise tähtsusega mu enda jaoks. Võiksin need sama hästi ka wordi dokumenti kirjutada, mida kunagi ka tegin, aga samas saab äkki keegi mõtteid või ideid oma reise planeerides. #03:52 02.07.2017 kanalilt Do it for yourself!

30.06.2017

New York II - vabadusesambast Brooklyni sillale

Reisides kaotan tavaliselt ajataju, kuna vähese ajaga jõuab teha nii palju asju. Samal ajal kodus võid nädalate või kuude viisi sisuliselt samas rütmis tiksuda ja nädalad lihtsalt lähevad. Viimased kolm päeva siin New Yorgis on olnud samuti üsna tihedad. #19:04 30.06.2017 kanalilt Do it for yourself!

New York I - esimesed muljed ja tegemised

Plaan New Yorki minna on mul juba ammu peas tiksunud. Mitte ainult seetõttu, et tegemist on ühe kuulsaima linnaga, vaid seal elab ka minu väga lähedane sugulane, kellega viimati kohtusime 15 aastat tagasi. Ometi on ta üks vähestest, kellega kontakt on säilinud. #19:04 30.06.2017 kanalilt Do it for yourself!

New York IV - värviline New York

Ongi käes viimased päevad Aamerikamaal. Endal on küll tunne nagu oleks vähemalt kuu siin juba olnud, sest kõik päevad on nii aktiivsed. Esmaspäeval otsustasime ka natuke kultuursed olla ning külastasime Central Pargi juures asuvat Metropolitani kunstimuuseumi, mis on USA kõige suurem kunstimuuseum. #19:04 30.06.2017 kanalilt Do it for yourself!